1 dag kvar!

Hejhej!! <3

Snart ska jag till skolan och jag är så spänd tills imorgon! JAG FYLLER ÅR IMORGON! :D <3

Jag har träning ikväll men jag ska försöka blogga innan också :) Imorgon tänker jag nog inte blogga, för först firar vi mig på morgonen sen är jag i skolan, sen kommer min mormor och sen har jag träning :)

Men  övermorgon så ska jag lägga upp bilder på vad jag fick! :D

När fyller ni år då? om ni sriver det som en kommentar så kan vi fira er här på bloggen!

Min ena bästis fyller år på samma dag som jag! Ida!

 Här är jag och ida förett tag sedan :)

Jag tycker så synd om henne, för dom avled hennes katt igår :( Den var 18 år, inte i katt år, så den var äldre än vad Ida var :( Vilken födelsedags-present :( <33

Aja, jag ska snart gå till skolan <3

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0