Godermorgon! :) <33

Godermorgon!


Nu har jag typ vaknat och äter lite frukost! :D


Till frukost blir det då yogurt med flingor! :D

Idag blir det skolan och idag är det typ Väääääärldens längsta dag! :S För först har jag SO, sen har jag teknink, sen har fysek och sen har ´jag lunch 12:30!! Såååå sen lunch.


I alla fall, idag har jag ingen träning! Det är lite skönt för jag har tränat 5 dagar i sträck nu, så idag blir det kompis!  Jag bloggar ´som ni vet antingen i skolan eller när jag kommer hem! :)


Hejdå!

 Jag och min kompis Sofie

 2 år sedan ;) :P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0