Hemma -__-

Hej igen. Blev hemma från skolan :( Inte så kul :(

Men imorgon hoppas jag kunna gå till skolan igen! :)

I alla fall... Just nu kollar jag på "Holiday Showdown" Det är faktiskt väldigt bra. Det går på 8:an. Det handlar om att familjer byter semester, vi har haft det programet i sverige också förut, men detta är i England. Ena familjen tar med den andra på sin semester och sedan tvärt om :)



Idag är det då den 22 september, och den 19 september hade jag namnsdag! :D

Så här ser schemat ut för dom som går i skolan:

 

Vårat schema är ganska komplicerat, men jag är i grupp 1, så detta är min dag:

SO
Fysik.
Teknik.
Svenska.
Biologi och Kemi.

Jag tycker faktiskt de är ganska roiga lektioner. Så det är tråkigt att jag missar dom :(

Bloggar kanske mer sen. Hejdå! <33


Whales, Whales, Whales!
Denna bild hitta jag på en tjejs blogg, den är faktisk ganska gullig! :)



Kommentarer
Postat av: M*

- :)!

2011-09-22 @ 15:46:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahah så sjukt XD

2011-09-23 @ 19:51:32
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0