Hemma från skolan! :) <33

Hejsan! Nu är jag hemma från skolan! :) Vi börjademed biologi (ganska kul) Sen hade vi svenska sen hade vi SO sen slutade jag :D Nu kom min syster hem också.'
Snart ska jag på träning! :D  Det ska bli kul! Imorgon kommer min farmor för att fira för att jag har fyllt år :)

På SO:n idag så hade vi religion :) Då lyssnade vi på 3 låtar som hade "ett speciellt budskap" Här är dom:

Denna är lite konstig den som kommer här nedan:



Sen hade vi en läxa att vi skulle själva välja ut en låt som hade "ett budkap" :P


Aja, jag bloggar mer efter träningen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0