Min dag! <33

Hej igen!!

Just nu kollar jag lite på TV och snart kommer pappa hem med lite mat :)

Min kanin Totte har flyttat ut :P Pappa ville inte ha honom här inne så nu har han flyttat ut :) Här kommer lite bilder på han, bilderna tagna idag:





 Hans ute-bur :).

Hehe han är min lilla älskling! :) <33

I alla fall. Idag har jag varit med Ida :) här kommer lite bilder från det :) Vi var uppe på ett högt berg och där fotade jag lite :)

 En jätte fin bild på Ida :) <33

 Hehe, jag ;)

Det var lite bilder från dagen! :) Vi får se vad kvällen har att bjuda på! :) <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0