Födelsedags bilder! :D <33

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat. Men jag har ju fyllt år! :D

Detta fick jag:

* Nagellack.


* Pengar.


* Käglor + Hållere till dom.

m.m

Men gissa vad jag mer fick?

 EN IPHONE! :DJag älskar den!

I alla fall... När jag var på stan med mormor så köpte jag inget men dagen efter så åkte jag ner igen för jag såg en sak jag ville ha ;)

En...

 OnePeace! <33
H&M 299 :-
Detta är nagellacken jag fick:

 NAILPOLISH DUO. H&M.


Och detta är mina käglor:



Och detta är min kägel-hållare:




Facemask:

 H&M.

Den var ungefär det som jag fick och sen på tisdag kommer min farmor :)

Dagens outfit:

 Tog den nyss :)

Imorgon är det måndag och det är skola igen :S  Imorgon kommer en kompis som flyttade efter 6:an till Strängnäs. Så han kommer och hälsar på i skolan nu :)

Jag bloggar trogligen ikväll eller imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0