Skämtmaraton! <33

Hejsan!!

Gissa vad som går igång nu? SKÄMTMARATON!

Skämtmaraton går ut på att jag säger ett skämt. Ni ska försöka säga ett bättre på kommentarerna. Jag visar erat skämt här på bloggen och jag försöker säga ett bättre. Kommer ni på ett bättre får ni ett poäng och säger jag ett bättre får jag ett poäng! :) Enkelt va?

Här kommer eran första utmaning:

En norsk, en dansk och Bellman var ute i skogen. Norsken var döv, dansken var stum och Bellman var förlamad i benen och satt i rullstol.
Dom kom till en grotta och utanför den fanns en skylt med texten:
- Gå in och önska vad du vill.
Norsken gick in och efter en stund kom han ut och skrek:
- Jag kan höra!
Därefter gick dansken in och kom sen ut och ropade:
- Jag kan tala!
Sist tog sej Bellman in i grottan.
Efter ett tag kam han ut och skrek:
- Titta grabbar, nya hjul!


Utmana mig!! Skicka in ditt förslag så får vi se!!


Kommentarer
Postat av: AMPELOS

ha en bra dag <:)

2011-09-21 @ 09:27:42
URL: http://ampelos.se
Postat av: Malin

Det var en gång en norsk en dansk och Bellman. Norsken hoppade på en önskebrunn och ropade att han ville ha en påse pengar och hans önskan föll ned från himmlen. Dansken tog över och ropade att han ville ha dubbelt så mycket pengar som norsken och fick sin önskan från himmlen. Sen var det Bellman och han hoppade och hoppade men kom inte på något och ropade "skit" och en bajskorv landade i Bellmans famn!

2011-09-21 @ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0