Gogermorgon, Godermorgon!! <333

Hejsan!

Igår var jag i skolan (var ganska kul) Sen hade jag träning! :D Vet ni vad? vi kanske ska få en tränare från Lettland :) Hon ska i så fall vara hos oss på onsdagar och lördagar! Hon ska testa vara hos oss för första gången på lördag! :D Igår på träningen så gjorde jag något konstigt så jag knäöckte fingret det gjorde asa ont! Men det är i alla fall inte brutet! :D


Aja, ska snart till skolan :) Idag i skolan har jag glosor och lite annat.

Igår hade vi idrott och då orienterade vi! Vi var tre stycken i ett lag! Vi såg ett rådjur i skogen och vi fick typ panik för den hade horn! :P Vi var typ först tillbaka som hade tagit alla kontroller! Vi ägde! :D <33

Aja, Vi hörs sen! :D <33



Kommentarer
Postat av: Ella

heter tränaren möjligtvis ESTERE? <3

2011-10-07 @ 17:02:43
URL: http://ellaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0