Hemma! <33

Hejsan! Nu har jag kommit hem!

Nu ska jag berätta:

Vi började med att åka till stationen och då så var vi på väg att hoppa på tåget till Göteborg istället för Hässleholm. (För från Hässleholm åkte vi ett pendeltåg till Kristianstad). Men min mamma frågade om det var rätt och det var fel ;)


Sen när vi hade satt oss till rätta på det riktiga tåget så satt jag, annie och sofie alla 3 på platser för 2 ;) :P



Sen så bytte vi till ett pendeltåg från Hässleholm-K-stad. :)

Hotellet var inte svårt att hitta! Vi bodde på Quality Hotel. :) Jätte fint hotell!!

Aja, på¨tävlingen gick det också super bra! :D <33 (bilder kommer sen) Boll=14,30 Tunnband=14,53 Band=14,45! :D Jätte nöjd!! :D <33

Aja, bilder kommer sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0