Min dag i bilder! :) <33

Min dag började med att jag gick till skolan i tråk-väder! ;)



Sedan hade jag bild första lektionen och då gjorde vi "fingerdockor" i gips ;) :P



 Omålad ;)
 Målad! :D

Sedan hade jag matte :P



Sedan gick jag som vanligt till skåpet och hämtade böcker ;)

 Lite ostädat ;)

Sedan hade jag SO ;) :P



Sedan hade jag lunch (ingen god mat ;) :P)




 Sedan försökte jag mobilblogga, men som vanligt gick det så här ;) :P

Sedan hade jag franska! :D



Sedan hade jag Svenska, vi har gramatik ;) :P





Sedan var det bara att gå hem vid 14:20! :D




Det var min dag! :D Vi hörs senare puss! :* <33




Kommentarer
Postat av: johanna

hihi kul och "nytt" sätt att blogga , mkt roligare att kolla än att bara läsa "idag hade jag svenska, sen matte o sen åt vi lunch osv" :D tummen upp ;)

2011-10-11 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0