Haft fullt upp ;) Men nu är jag tillbaka! :D <33

Hejsan! Nu har jag haft lite fullt upp.

Först så hade jag träning från 10:30-15:00 Och sedan på söndagen så hade jag genrep för jag ska åka till Kristianstad och tävla nu på fredag :D Så det hade vi först sen tränade vi i 4 timmar till ;)

Igår var jag i skolan, och det var ganska kul ;) Sen var jag på träning, och det var roligt! :D

Nu har jag gjort mig iordning för skolan, ska snart gå till skolan :D

Jag har väldigt ont i mitt knä, det är som träningsvärk i knät. Jag har haft ont i det ganska länge :(

Jag bloggar antingen i skolan eller sen när jag kommer hem innan jag går på träning. Min mormor kommer hem till oss idag så vi får se när jag bloggar :)


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha En bra Tisdag.

Kram

2011-09-27 @ 10:36:33
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0