Mot Kristianstad! <33

Lisa  
Men om alla var upptagna vrf var du inte med någon av dom då? För ni kan ju vara flera stycken samtidigt!

Svar: Haha, med "upptagna" menade jag med att dom kunde inte vara med någon igår, dom var upptagna med annat typ som en aktivitet.

Hej i alla fall, Jag hinner inte blogga nu eller på hela helgen eftersom jag drar ner till Kristianstad nu!

Så vi hörs efter helgen (hoppas jag)

Puss och hej leverpastej! <33




Jag kommer fota mycket där som jag lägger upp här!

Hejdå! :) <33

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så alla dina kompisar hade en aktivitet då?

2011-09-30 @ 17:06:50
Postat av: Alexandra

Heeeeeeeej älskar din blogg du är såå j*vla gullig men en liiten fråga kan inte du ha frågestund på din blogg? <3333

2011-10-01 @ 09:18:45
Postat av: Anonym



VIll du får naturligt längre ögonfranasar?

Var emd i min tävling där jag lottar ut Neulash . som gör dina vanliga ögonfransar längre på mindre än en månad!

Här hinnat du tävlingen;



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/neulash.html#comment



Glöm inte att det kommer att komma upp en massa träningstips i veckan + mitt liv som modell.



Kram Bea

2011-10-02 @ 07:18:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0