Snart skola! <33

Godmorgon!


Snart ska jag gå till min ena bästis Annie för vi ska gå till skolan tillsammans.

I skolan idag har vi först biologi, sen har vi SO, sen svenska sen engelska och sist elevens-val. jag kommer hem runt halv 4, då ska jag göra läxor sen ska jag på träning, så vi får se om jag hinner blogga någonstans därimellan ;)

I alla fall,,, jag är super trött just nu! jag kollar på TV och väntar på att klockan ska bli 8:15 för då ska jag gå till henne.

Aja, vi får se om jag hinner blogga mer sen efter skolan, det blev ett kort inlägg, men aja. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0