DETTA INLÄGG MÅSTE LÄSAS!!

Hej!

Idag har jag studiedag!:) <33
Lite senare idag ska jag ner på stan med mormor, och efter det ska jag på träning :) <3

Och vet ni vad? Snart kommer ett program som heter "Min pappa är bättre än din pappa", och något ni inte vet, är att jag och pappa är med där, så håll ögonen öppna!

Det första avsnittet kommer:

11 April.
kl. 20:00.
TV3.

Jag tror inte vi är med i första avsnittet, men ni får hålla koll!



Missa inte!

Just nu kollar jag på "Vakna med the voice", och dom har en ny programledare sedan Josefine slutade, och den nya heter Izabella Fröberg:







Källa.

I alla fall, hon sa att "har bloggat", men jag sökte lite på henne och det visade sig att hon hade en blogg på finest.se, om ni klickar på "källa" så kommer ni till den.





Aja, vi får se...

I alla fall, så har jag tävlat i helgen, jag kvalade mig till Svealandsmästerskapen i alla fall! Slutade med en 5:e plats :)




(Igga min osträckta tå).

Nu ska jag ge mig in i min bok, som vi läser på engelskan :) <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0