Bilder från fjällen!

Heej!!


Har kommit hem! Väldigt skönt! :)

Om ni bläddrar ner lite så har ni dagens blogg, men om ni bara kommenterar så har ni ungefär en sån' här liten chans att vinna tyvärr <33



Bara så att ni vet ;) :P <33

Det är väldigt skönt att vara hemma nu :)

Här kommer lite bilder jag tog ifrån fjällen :) <33


 Söta Johan (Han var på väg att blunda) ;) :P <33

 Johan och min syster :)

 Morgon solen stiger! <33

 Utsikten över storsjön från stugan :) <33

 <3

 Ett korthus jag bygge :) (1 m hög).







 Fin bild på pappa och min syster :)

 På väg hem ;) :P <33

 Dragon Gate (en resturang) utanför Gävle.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0