Åhh,,, imorgon blir det skola... Läxor... och mer läxor!! :( <3

Godmorgon!!

Idag ska jag bara vila HELA dagen!! Vet ni varför?? För imorgon börjar vi skolan :S Jag är helt livrädd!
Det är världens läskigaste stadium! Högstadiet!! Usch!!

I alla fall, jag fick i alla fall mina bästisar i min klass!! :D   Ikväll har jag träning, det ska bli jätte kul! Jag har inte tränat med mina kompisar i min grupp på jätte länge! För jag har bara varit på läger, läger och mer läger, fast jag har ju träffat vissa, tex i Lindesberg var jag med Anastasia och Sofie :)

En låt har fastnat i min hjärna!! Jag får inte ut den!! Den heter "mean" med Taylor Swift.





Jag kanske ska vara med någon kompis på dagen, fast bara ett litet tag för att jag måste vila lite också, för det kommer bli mycket imorgon!! Vi får nog läxor imorgon, ååh,,, Nu blev det värre!! Jag blev mer nervös!! Aja, vi hörs senare!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0