Hemma! <3

Hejsan!

Nu ska jag berätta lite grejer! Förlåt att jag inte skrivit men så här är det: Jag kom hem från Örnsköldsvik på väg hem därifrån fick jag reda på att någon dag efter jag kom hem skulle jag på ett till läger i Lindesberg! Jag har tyvär inga bilder från lägrerna.

I örnsköldsvik så fanns det 2 ryska tränare som kunde svenska och en svensk tränare. I Lindesberg fanns det 2 ryska som kunde svenska ganska bra och sedan 2 ryska som inte kunde svenska alls! ¨Jag har i alla fall lärt mig att räkna till 10 på ryska ;)


I alla fall så är min ena bästis Ida här nu :D
Hon kom typ precis ;) i alla fall så är vi kanin vakter till en kanin som är sverges minsta kanin art :) mammas kompis familj skulle till Gottland i 2 veckor så vi fick vakta kaninen ;)

Vi hörs senare ikväll!

Hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fin Bild! :) <3

2011-09-05 @ 08:30:24
URL: http://sofieenderin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0