Åsa-Nisse var och hälsade på igår också! :D <33

Godmorgon!

Igår var det studiedag! :) Då åkte jag och min syster ner på stan och shoppade lite julklappar! :D <33

Det finns en älg som går runt här i vårat grannskap ;) :P Vi kallar honom för Åsa-Nisse. Och igår så låg den i vår grannes trädgård som inte var hemma, då gick pappa ut och fotade den, han stod typ bara några meter ifrån men älgen brydde sig inte! :D <33

 

I alla fall, idag har vi idrott. och ja, ni vet hur "kort dag" det är ;) :P


Vi höts när jag kommer hem! :D <33

Kommentarer
Postat av: Lisa

Börja uppdatera!!!

2011-12-16 @ 19:05:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0