Sollentuna+Skärholmen.

Hej!

Idag blev det först Sollentuna centrum! Det var ite så kul för dom hade inte mina favvisar!
New Yorker.
JC.
Bik Bok.
osv.


Så efter det så åkte vi till Skärholmen! Och där köpte jag:

 Vit tröja från Vila. 199 :-

 Halsband från Ur & Penn. 79 :-

 Örhängen från H&M. 49.90:- (50kr).

 Pure Active H&M. 99:-

I alla fall, så har jag varit på träning! Jag har haft såå ont i mina knän! Jag har vuxit typ 14 cm sen i sommras så jag har väldigt ont i mina knän för jag ahr inte tillräckligt med muskler där nu ;) :P <33



Kommentarer
Postat av: emmi

- Kul att du är med i dagens länk!

Allt bra? :)

2011-12-29 @ 21:29:48
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: EMELIE LILJEBERG

Godmorgon sötnos :)

allt bra idag?

2011-12-30 @ 07:12:43
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0