Låångt inlägg! :D <33

Hejsan!

Nu har jag lite att berätta:

Det har ju varit Julafton, och detta var det jag fick:
 
 Nytt mobil-skal! :D <33
 Ny band-pinne :) <33

 Nytt kamera-stativ! :D (Kan bli 153 cm lång!)
 Hlasband! ;)
 Nya benvärmare! :)
 Nytt skid-underställ och skid-strumpor! :)

I förrgår till igår så sov jag och min syster över hos min mormor dagen efter (igår) när mamma kom och hämtade oss så berättade hon att när mamma och pappa kommit hem från några kompisar som dom hade övernattat hos så hade (efter den stoooora stormen) Tottes bur ligger kraschad på marken och Totte sitter brevid! Jag fick panik när jag hörde det! Men han mår bra, det var bara tur att inte blev mosad av någon planka! Men han sprang inte iväg någon stans på hela natten, utan han stannade på tomten! Jag är sååå glad!

Love u! <33

 Så nu får han vara inne ett tag ;) :P <33

Aja, i alla fall så har jag sökt till musikklass och jag kom in! :D <33 Så jag börjar i musikklass nu efter jullovet :) <33
Idag är det den 27:de december, och dagen bjuder på att Sofie kommer hit! :) Aja bloggar mer sen!
OXOXOXOX Dica <33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0