GODMORGON! <33

Godmorgon!

Jag vaknade imorse, insåg att det var skola, blev besviken, insåg sen att jag började 09:25! ;) :P <33
Kul va?

Aja, det är snart jul! :D <33 jag längtar! Och jag ska fota vääääldigt mycket!

I lördags så hade jag träning och efter det så gick jag hem till Sofie! :D <33 och där fotade vi lite också! :) här är lite bilder vi tog:



Jär kommer lite bilder av hennes katt Mulle :D <33:



Hehe, här kommer en bild som jag skulle ta på katten, men Mulle råkade gäspa samtidigt! ;) :P <33:

 Älskar den bilden! ;) :P <33

Lite övriga bilder:

 Hennes söta lillasyster! :D <33

 Från andra advent igår! :D <33 :P

Aja, vi hörs efter träningen ikväll, för jag hinner inte blogga när jag kommer hem ;) :P <33

 Gammal bild :P <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0