3 timmar kvar! :S

Hejhej! Idag (än så länge) så duschade jag och då ringde min ena bästis och frågade vad man skulle ha med sig p lägret, för hon kom hem från Finland i morse, och åker på läger nu på kvällen ;) :P I alla fall,  jag sa packlistan, och sedan gick jag ner till henne och vr där i ungefär 1 h, sen gick jag hem och åt lunch :) Sen åkte jag till jouber max och köpte en ny skolväska :D Jag lägger in en bild på den lite senare :D

Jag är så spänd så jag har ont i magen nu inför lägret! Men resan kommer nog att gå bra :)

Jag måste ha min gamla mobil upp till lägret ifall den blir stulen så gör det inte något ;) :P

Jag bloggar ungefär någon gång innan jag åker, annars hörs vi på Onsdag! Önska mig lycka till! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0