Förlåt! Nu har jag bestämt mig att börja blogga igen!

Hejhej!

Jag är sååå ledsen! jag har inte bloggat något, men jag ska bättra mig! I sommar har jag inte gjort så mycket, men imorgon ska jag till Göteborg och gå på liseberg!! Jag ska åka balder, men jag vet inte... Hmm, ialla fall, så harjag läst lite av "Perez Hilton" blogg, men alvarligt?? jag fattar inte grejen, hans blogg är ju typ inge bra... Man fattar ju inte att den bloggen kan va så känd!
Vi ska snart åka och handla, och jag ska ha en skiva med "David Archuelta"! Hans album "the other side of down" är bara ett MÅSTE under sommaren! Min favvis är han låt "Things are gonna get better" Här kommer den låten om ni vill lyssna lite:

      


Den är såå bra! Vad tycker ni??

Jag kommer ha med datorn ner till Göteborg, så jag kommer blogga och ta kort och ladda upp här på bloggen! Igår var vi hundvakt till min bästis hund Trixie! Hon är så söt!

 Hon är en dvärg-pudel!

Jag måste gå, men jag bloggar senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0