I phone 4 den 13/8! :D

Chacha igen!! :D

Nu kollar jag på Lotta på Liseberg :) eller, jag kollar inte så mycket... Jag föredrar Allsång på Skansen ;) Vad gillar ni bäst??

Imorgon ska jag ner på stan med min RG-kompis (RG=Rytmisk Gymnastik), vi ska gå runt, äta lite mat, shoppa! Fast jag har inga pengar så jag får väl fönser-shoppa istället ;) :P Men jag fyller snart år, så jag får väl gå runt och titta på grejer jag vill ha i födelsedagspresent :D

Vet ni vad som händer den 13:de Augusti?? :D Jag kommer få en... I PHONE 4!! :D yippie! Jag har ett speciellt abonnemang, och då kan jag byta ut min telefon mot en I phone 4 :D

Åhh!! Jag längtar!! :) Jag bloggar när jag har vaknat imorgon :) nu ska jag vara lite med familjen!

Sov gott! Hejdå! :)





Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Hej! Du menar som länkbyte? Just nu tar jag inte emot fler sådana önskningar men i slutet av nästa månad beroendes hur det ska vara med skolan och så.

och det bästa tipset jag kan ge är att kommentera mycket hos andra:) för då kollar andra din blogg och så får du många läsare. Ha bilder i varje inlägg typ.



Fönstershoppa är också härligt:)

2011-07-26 @ 06:40:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0