Kika gärna in på Sofies blogg också! :D

Tjenare snebenare!

Idag var jag på stan, och där köpte sofie 2 saker till lägret på lördag som jag berättade tidigare om. Jag (som inte hade några pengar) fönster-shoppade bara :)

Sofie ska sova över här idag :D Och imorgon ska jag till IKEA med mina mamma och mormor, och så ska vi till skärholmen :)
Vi startade även en blogg till Sofie idag, så klicka HÄR för att komma till den :)

Här kommer en bild på sofie och mig :)



Nu kom hennes mamma och lämnade lite saker ;) :P

Jag kommer nog blogga lite mer ikväll :D

Hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0