Nervös!

Godermorgon! Jag hann inte blogga när jag vaknade klockan 08:00 för vårt internet är lite... knasigt ;) :P

Aja, idag är jag jätte spänd! Det var kanske sista natten i mitt liv jag sov i min säng :S Tänk om jag bryter armen... Nej, nu ska jag vara positiv! Gud vad kul det ska bli! Jag kommer komma hem helt i form, en ny stark och frisk Dica!

Idag så ska jag hem till min kompis :D, Sen klockan 21:00 ikväll går mitt tåg och vi åker väll härifrån runt 20:00.

Fast det är bättre att åka tåg än att åka buss som jag gjorde förra gången jag åkte till Örnsköldsvik. Usch, aldrig igen :P

Just nu kollar jag på " Americas got talent" och bloggar. Man måste passa på att blogga medan internet inte krånglar.

Jag bloggar mer sen på förmiddagen :D

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0