Packat och klart!

Hejsan igen!

Idag så gjorde jag inte så mycket, jag vilade tills imorgon när jag åker till Ö-vik :D.

Min kompis och hennes mamma kom inte idag för dom kände sig lite dåliga, men dom kommer imorgon :D

I alla fall. Vi har packat klart nu, jag tycker det är så gullit med alla mini saker jag får ha med mig för det inte får plats några stora i resväskan, tex som den här :)



Hehe, dom ser kanske stora ut på bild men dom kan inte vara större än 10 cm ;) :P <33

Imorgon när jag bloggar kommer jag vara så spänd så det kanske kommer blir lite stavfel ;) :P <33

ååh... Jag kan inte sova i natt!! Jag kommer få kolla på film hela natten!! ;) :P <33

Aja, jag bloggar imorgon bitti, mamma kommer väcka mig ganska tidigt för att jag ska bli trött sen när jag ska sova på tåget :D

Aja, Hejdå!! :)



Kommentarer
Postat av: Louise

hej snygg blogg :)



läget?

2011-08-01 @ 16:04:28
URL: http://bellelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0