Skärholmen idag! :) <3

Hejhej!!

Nu har jag och Sofie vaknat! Vi ska snart äta lite frukost! Sedan ska vi till SKÄRHOLMEN! och idag är jag inte ensam med att fönstershoppa ;) Sofie har inte heller pengar nu!! yippie! :D

Igår kväll när vi var inne på Facebook så var det en kille som skrämde upp oss helt! Han sa:

- Akta ballongen!

Vi: Va? och så kollade vi åt alla håll.

han: Du ser inte upp.

Och vi kollade upp och åt alla håll och typ  blev jätte rädda! Men sen visade det sig att det stod på hans profil "säg till så många som möjligt på chatten "Akta ballongen"" ;) :P

Nu ska jag och Sofie kanske äta lite frukost!

Hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0