Maja är här :D

Hej alla söta!

Nu är jag med min klasskompis Maja :) Vi har precis kommit hem från skolan och ätit mellis :)

Nu är hon arg för att jag skrev att Justin Bieber är "ute" :P Hon "Älskar" Justin Bieber, och jag skämtar inte ;) :P


Aja, idag har jag ingen träning alls :D Om ni vill veta hur Maja ser ut så kommer hon på en bild här:
 Bara så ni vet, Vi gick i 1:An här :P

I skolan har vi haft Idrott, matte, svenska, engelska-glosor m.m Och på rasterna har vi typ spelat fotboll ;)

Jag bloggar senare :) Hörs sen :D
Jag bjuder på en liten bild också :)


Hörs sen, hejdå :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

anmäl dig till dagensblogg på min blogg så drar jag en vinnare senare :)



(sorry, om du inte vill ha detta!)

2011-05-05 @ 15:41:38
URL: http://svaahnen.blogg.se/
Postat av: Micki<33

aawwsss<33 ni e jätte söta på bilden + du har en jätte bra blogg!!<33



H.Micki(annies kussa):))

2011-06-27 @ 08:37:23
URL: http://fotbollskicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0