Teater om Tintin <3

Hejsan alla söta igen!

Nu har jag kommit hem från skolan och sitter bloggar.  Jag har nästan läst ut min bok, och jag måste få den andra boken av min kompis, men hon har typ lånat ut den till en annan nu, så jag får läsa i slowmotion tills hon har läst ut den ;) :P

I skolan på franskan, för vi en teater om Tintin och hajsjön (på franska då) och idag så började vi göra lite dialoger och planera hur den ska se ut :-) har ni sett den?



Jag har roll som en som heter "Casta Fiore" en oprasångerska med sin typ assistent Irma.
Och så spelar jag et av dom små barnen som heter Nicko och hans syster Noushka :)


I alla fall, idag har det regnat och har varit kallt, hatar sådant väder! varför är det inte lika fint väder som det var på lovet? då var det runt 20+ och nu är det typ runt 10+ :-(
I skolan arbetar vi med frihetstiden, det handlar om när Sverige blev typ fri från att kungarna hade så mycket makt, och detta hände typ på 1700-talet ;) :P

Ni måste säga till ifall det är något i bloggen som ni inte gillar, tycker ni jag gör inlägg tillräckligt ofta??

Nu ska jag vara inne på facebook :) jag hör av mig snart :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0