Fars dag! Grattis pappa! :D <33

Hejhej!!

Min helg började med att jag kom hem från skolan i fredags! Då åkte jag till gymmet med pappa och hjälpte honom med någon grej. Sedan så på lördagen så hjälpte jag till med lite boll-program med bästa Sofie! Sedan åkte vi till en annan hall till några andra som hade ett läger där (RG). Där åt vi lunch, sedan åkte vi hem vid halv 5 på kvällen, och idag var det fars dag, och jag gav min pappa en massage-dyna! :D <33 Jag tror nog han blev glad! :D <33

Aja, snart ska jag på båt/hälso-mässa :P med familjen! :D <33


Vi hörs ikväll, (ska på träning i eftermiddag) Hejdå! <33

 (Tagen från google).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0