Föresten... Jag kan se er IP kod från er dator när ni kommenterar,,,

Hejsan allihop!

Jag har kommit hem nu! Och jag har bara en snabb sak att säga:

Alla som skriver HEMSKA saker på kommentarer och skriver "anonym" är bara sååå fega! Inte för att vara dum, men att skriva anonym när man skriver så hemska saker som vissa av er har gjort, fattar inte ni att jag kanske blir ledsen för dom? Det är många av er som har gjort mig ledsen! Låt mig leva MITT liv, sig inte åt MIG vad JAG SKA GÖRA! 

I allafalll,nu ska jag snart på träning och sitter och äter! :D


Idag har varit en sån konstig dag, så jag måste nog sluta skriva nu ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0