Galen dag! <33

Hejsan!!

Idag har det varit en galen dag!

Det började helt OK när jag kom till skolan, sedan så skulle jag gå hem på lunch-rasten och hämta mina franska-böcker som jag glömt hemma. Vi kom hem (jag Viola och Kajsa), och när vi kom tillbaka till skolan så kände jag i fickan och min skåp-nyckel var borta! I alla fall, jag gick hem igen efter franskan (mellan två lektioner) jag hittade den inte, paniken stiger (har ingen extra nyckel, mina värde-saker är där inne i skåpet) Men jag gick tillbaka, en kille i min paralell-klass sa att min klass hade gått in på lektion för 10 minuter sedan. Jag fick såklart panik! Jag knackade på dörren, ingen kom, så jag gick in. Min lärare satt där inne också, så jag gick till henne, vi gick ut så fick jag berätta vad som hade hänt. Det visade sig att dom hade precis kommit in när jag kom -.- Och jag fick låna ett lås av min SO -lärare tills jag köpt ett nytt! Så jag har ringt pappa så han köper ett nytt sen ;) :P <3

Ojoj, vilken dag! <33

Jag ska snart på träning, men vi hörs väll ikväll! :) <33

 
Foto: Jag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visa din Bild på din blogg och säg till mig vilken det är! :D <3

2011-11-08 @ 16:55:23
URL: http://sofieenderin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äsch det där var väll inget intressant, skriv om något intressantare istället, tillexempel: dagens outfit, hiss och diss, vad du vill ha för kläder, ny köpta kläder, kort på saker du har fått och sånt!

2011-11-08 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0