Ganska "kort" dag! :D <33

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost och kollar på "America's next top model" :) <33
Snart ska jag till skolan, det är en ganska "kort" dag idag :) :D <333 För först ska jag ha franska :) Sedan så åker jag buss i 30 minuter till idrotten, sedan har jag idrott i en timme, och sedan åker jag hem igen i 30 minuter. Så typ 2 timmer går ut på idrotten, men när jag kommer hem så har jag lunch, sedan har jag musik sen svenska och sedan matte och sen slutar jag! :D <33 15:25 :-(

 Foto: Jag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej på dig, anmäl dig gärna till dagens blogg! :D

2011-11-30 @ 21:06:24
URL: http://sofieenderin.blogg.se/
Postat av: Sv: wond****

Skrev jag att jag skrev om dig? Jag har väll ett privatliv också?!

2011-12-02 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0