Hemma från träning! Helt utmattad! <33

Hejsan!


Det ble ingen mässa för mig :-( Men jag var hemma och vilade, sedan gick jag på träning! :D Har fått nästan ett helt nytt kägel-program, men det är samma musik! :D <33

I alla fall, nu är jag hemma med pappa och lagar lite mat, så kommer mamma och min syster hem snart! :D <33

Imorgon är det skola :-( Inte kul... Och vi har nytt elevens val och jag tror jag har data-kunskap, vet inte hur kul det är, men men... Aja, är väligt trött nu så jag ska gå och sätta mig i soffan med pappa! :D <33


Kommentarer
Postat av: Lisa

Misstolk

2011-11-28 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0