I'M BACK! :D <33

Hejsan mina älskade blogg-läsare! Eller ni som finns kvar :S

I alla fall, nu har det hänt ganska mycket! Jag har haft en födelsedags-fest med min kompis som var en "spökfest" :D <33

I alla fall, så i fredags så var jag pappa och min syster i stockholm och kollade runt lite, och då hittade jag en kamera som jag hade typ råd med :D Men när vi frågade om den så var den slut på lager! Panik!

Jag åkte hem, min syster skulle sova över hos en kompis, och mina föräldrar skulle vara på Häringe slott till lördagen, Vilket betydde att min mormor höll mig sällskap! :)

Dagen efter satt jag vid datorn och då kom mamma och pappa hem, då hade dom med en system-kamera! det var en dyrare än vad jag hade kollat på! Men man kunde filma med den och det är super-fina bilder! Den heter
Nikon 3100! :D <33

Här kommer lite bilder jag har tagit med den:










Det kommer mer sen! :) Ni kan kolla på mina bilder på www.fphoto.n.nu


Kommentarer
Postat av: Ella

Hihi min kan också filma! :) <3

2011-11-11 @ 14:32:06
URL: http://ellaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0