FRÅGESTUND! :D <33

Gogmorgon! :)

Nu har jag vaknat, och igår var jag på träning, det var 3 timmar. Och dom har ökat på träningen på onsdagar en timme och en halv timme och lördagar. Men,, jag vet ínte hur jag ska orka det+läxor och kompisar! Jag träffar ju mina kompisar på RG:n hela tiden och jag älskar dom på RG:n men jag vill vara med mina kompisar i skolan också. Och jag pratade med mina föräldrar igår om det... Och dom sa att beslutet var mitt. Och pappa sa att jag kanske kunde träna för tränas skull. Men inte tävla... Och det är ju tävla jag vill! :(  Men om jag gör så så kanske jag kan börja med dans eller något liknande...


Aja, i alla falll... Idag ska jag nog ta bilder igen och isa min dag i bilder! För det var ganska kul för många! :D

Vet ni vad det är dags för!?

Frågestund!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar:



1: Vad vill du bli när du blir stor?

2: Är du singel eller i ett förhållande?

3: Har du någonsin kommit försent till en lektion?



Hoppas du svarar ha det bra! Hejdå! :D <33

2011-10-12 @ 07:34:22
Postat av: johanna

1: Är det svårt att blogga?

2: Vilken är bäst? (devote.se, blogg.se, myshowoom.se)

2011-10-12 @ 07:37:43
Postat av: Karin

Hur känd vill du att din blogg blir? :D

2011-10-12 @ 07:39:06
Postat av: Isabella-en fotoblogg

1: Är du singel eller i ett förhållande?

2.om du skulle få äga min blogg,vad skulle

du tycka va de bästa/sämsta med att ha en känd blogg???(har runt 14000-17000 läsare varje dag :)

3.favvofärg?

sv;nej vill inte göra länkbyte!

2011-10-12 @ 14:45:53
URL: http://isabellaakonradsdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

- vilket är ditt favoritplagg i garderoben? (bild!) :D

- vilken skola går du i ? :)

-är du nöjd med din design på bloggen ? :p najs me roosa ! :D

- tkr du att du är bra på att fota ? :)

- vad är du bäst på i skolan? :D

- va gör du när du är ensam hemma och ingen ser? :p (äter kakor, hög musik elr något sådant ? :p)



lite frågor! heheh kanske lite konstiga men hoppas du svarar på alla ! :D

2011-10-12 @ 15:07:27
Postat av: Jessica

Hej jag undrar:

1.Hur lång e du(jag är bara 142cm)

2.Vilka bloggar läser du?

3.Vilken bh-storlek har du?

4.Hur mycket väger du?

5.Vem är din favoritlärare på den skolan du går på?

6:Har ni språk i din skola i så fall vad har du?



Många lyckohälsningar till dig :-) <3

2011-10-12 @ 15:33:12
Postat av: Ella

1. hur många läsare har du per dag?

2. vilket är det favorit redskap inom gymnastiken?

3. vilket prorgam gillar du mest?

4. är du kär?

5. kan intedu videoblogga mer?

puss puss <3

2011-10-12 @ 16:06:41
URL: http://ellaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej varför svarade du inte på alla mina frågor för t.ex vilken bh-storlek har du svarade du inte på är det frågestund så ska man väll ändå svara på ALLA frågor!

2011-10-12 @ 21:34:50
Postat av: Anonym

Funderar du på att sluta på rgn???????

2011-10-12 @ 22:18:10
Postat av: Cathy

Hi Dica! I found your blog on google. I searched on a picture and your blog came up :) I saw this and I translated it, So I have a question for you to! :)



1: Can you speak english?

2: Which language do you speak? :)

2011-10-13 @ 07:48:19
Postat av: Anonuäym

Ska du sluta på gympan???? :))

2011-10-13 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0