Good dreams only happens if you had a good day! :) <3

Hejhej! Nu har jag varit på träning. Det var lite jobbig för vissa var nya och kunde inte på mkt, medan andra var duktiga och hade gått länge! :D <33

I alla fall, nu har jag kommit hem och väntar på att min kompis Ronja ska ringa för hon ska kanske sova över här från lördag-söndag :) Hon bor i Eskelstuna och vi ska göra lite roliga grejer som typ gå på tom tits osv ;) :P <33

Imorgon så börjar jag 8:15 men jag bloggar innan jag går till skolan, och som vanligt gör jag "Min dag med bilder" :D <33

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0