Hemma! :D <33

Hejsan! Nu är jag tillbaka från träningen! Vi hade som dagt Estere från Lettland där! :D Hon pratade bara engelska och några meningar/ord på svenska. Men jag förstod allt hon sa! :D

Jag fick en fråga nu på kommentarerna:

Varför har du samma tränings-kläder två dagar i rad?

Svar: Haha, det är inte samma kläder! :) Jag har 3 stycken lika da'na tröjor och 2 par gråa hot-pants och många tights! :D Koftan tvättar man efter träningen så kan man använda den på nytt sen! :D <33

Aja, som sagt så gick "min dag i bilder" hem hos ganska många, så är det OK om jag forsätter med det? :)





 Jag stannade till vid Totte på vägen ut! :)



 När jag kom hem tog jag lite mellanmål! :D <33

I Love Majs! :D <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe okej jag fattar nu ;)

2011-10-12 @ 22:08:11
Postat av: Anonym

asså om det där med tränings kläderna

2011-10-12 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0