Jag kör mitt egna race!

Hejhej!

Har fått en kommentar som jag bara måste svara på:

Ett tips: ta inte "min dag i bilder" det är inte så roligt att läsa, gör som en vanlig blogg fast gör det till din egna idé med lite hiss och diss eller kanske bara dagens outfit med en FIN bild på maten men inte med SO och sånt.

Svar: Vet du? jag tror jag kör mitt egna race, och mitt race är att jag inte gillar att bara skriva vad jag har gjort på dagarna utan också visa er! :) en "fin" bild på maten är tyvär omöjlig för jag har inte min "bästa kamera" med mig, så jag gör det bara roligare för er att läsa, att ni får kolla på bilder, mycket enklare! :)




I alla fall, just nu så kollar jag lite på TV och äter lite godis! :D <33

Vad brukar ni kolla på TV på fredagar? :D <33

Vi hörs imorgon om jag hinner för jag ska på träning vid 09:00 och sedan slutar jag 15:00 efter det så ska jag upp till stockholmsmässan i Älvsjö så jag bloggar nog senare på eftermiddagen! :) <33

Ha det bra och ha en fortsatt mysig fredag! :D <33



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du kör ditt egna race! för vad är d för kul med att göra "som en vanlig blogg" ? då blir dju bara en i mängden! :D dessutom är d mycket roligare att se en bild på t.ex din so: bok än att läsa "idag hade jag so, det var kul för att.. " såå tråkigt och ointressant att läsa ! :o

Fortsätt såhär, din blogg, ditt sätt ! inte en blogg i mängden ! :DDD

2011-10-14 @ 23:05:43
Postat av: Ella

jag håller inte med ! Det är kul att läsa såna bild inlägg ;) fast du kanske inte behöver göra det varje dag ;) <3 <3 pussi !

2011-10-15 @ 10:55:26
URL: http://ellaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0