Min dag i bilder! :) <33

Min dag började med att jag gick till skolan i tråkväder!



Sen hade jag Franska!



Sedan hade jag Idrott, då spelade vi brännboll!

 Trodde vi... Vi skulle inte ha det just då, så vi fick gå in i vårt klassrm för att planera vad vi skulle göra!



Sedan gick jag, Axel hem till Ida :) (åt lunch där)



Sedan hade vi idrott och brännboll! :D



Sedan var det dags för engelska! :)





Sedan var det dags för matte!



Sedan var det bara att traska hemmåt!



PS: frågestunden del 1 kommer imorgon! :D DS.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men var inte Alice o Moa också med? :)

2011-10-12 @ 16:12:34
Postat av: Anonym

tummen upp för dagen i bilder ! :)

2011-10-12 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0