Min dag i bilder! :) <33

Min dag började att jag gick till skolan i ganska bra väder :)



Sedan hade jag SO och vi lyssnade på lite låtar, detta är verkligen min favvoritlåt! Jag är så fast vid den! :)






Sedan hade jag fysik :)

image description

Sedan hade jag teknik och vi håller på att löda ;) :P



Sedan hade jag lunch som jag inte hann ta kort på men vi åt pasta och köttfärssås. Pastan smaka typ som gummi :P



Sedan var det dags för svenskan och vi fortsatte med gramatik :P



Sedan var det dags för biologi och då pratade vi om Malaria/Malaria-myggan! Usch! (ganska intressant med inte så mysigt) ;) :P <33



Sedan var det bara att gå hem! :)



 Lyssnar på låten ovan! ;) :P

I alla fall, idag ska jag och Soffan lära ut vårat gamla duo-program till ett par tjejor i en uppvisnings-grupp (gick i den innan vi startade tävlings-gruppen) :D <33

Hörs senare! :) <33



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejsan! Jätte fin blogg!! Jag har lite frågor till frågestunden!



1. Favvo mat?

2. Något du verkligen vill ha just nu?

3. Ska du börja på dans istället för RG?

4. Använder du BH?

5. Är du en väldigt tjejig typ?

6. Någon person som du känner (typ skolan) som du avgudar?

7. Är du kär?



Många kramar:)

2011-10-13 @ 16:54:40
URL: http://ingenblogg.blogggggg
Postat av: Anonym

Vem är soffan? :) Haha oj oj oj vilka stora hörlurar! :P

2011-10-13 @ 17:11:02
Postat av: Anonym

fina bilder idag ! :))

jättekul med mycket bilder i bloggen! :D

2011-10-14 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0