Svar på frågestund del 1!

Svar på frågestund! Del 1 :D

Anonym om FRÅGESTUND! :D <33:

Hej jag undrar:

1: Vad vill du bli när du blir stor?
2: Är du singel eller i ett förhållande?
3: Har du någonsin kommit försent till en lektion?

Hoppas du svarar ha det bra! Hejdå! :D <33

Svar:
1: Jag vill bli designer, fotograf! :D
2: Just nu är jag singel! :)
3: Jag har faktiskt aldrig kommit försent till en lektion på hela den här terminen! ;) :P

johanna om FRÅGESTUND! :D <33:
1: Är det svårt att blogga?
2: Vilken är bäst? (devote.se, blogg.se, myshowoom.se)

Svar: 1: Nej, det är absolut inte svårt att blogga! :)
         2: Jag har bara bloggat på blogg.se så jag tycker nog det är bäst! :D  


Karin
om FRÅGESTUND! :D <33:
Hur känd vill du att din blogg blir? :D

Svar: Jag vill att den ska bli så känd som möjligt! :)

Isabella-en fotoblogg om FRÅGESTUND! :D <33:
1: Är du singel eller i ett förhållande?
2.om du skulle få äga min blogg,vad skulle
du tycka va de bästa/sämsta med att ha en känd blogg
3.favvofärg?

Svar: 1: Singel! :)
2: Hmm, det bästa är nog att det är kul att folk vill veta lite om ditt liv kanske, och det sämsta är nog att man inte kan skriva vad som helst! :)
3: Absolut ROSA! :D



Anonym om FRÅGESTUND! :D <33:
- vilket är ditt favoritplagg i garderoben? (bild!) :D
- vilken skola går du i ? :)
-är du nöjd med din design på bloggen ? :p najs me roosa ! :D
- tkr du att du är bra på att fota ? :)
- vad är du bäst på i skolan? :D
- va gör du när du är ensam hemma och ingen ser? :p (äter kakor, hög musik elr något sådant ? :p)

lite frågor! heheh kanske lite konstiga men hoppas du svarar på alla ! :D

Svar:
- Hmm, jag har nog ingen speciell favorit! :)
- Jag kan tyvär inte avslöja sådan information! :(
- Hehe, jag är nöjd, jag älskar rosa och turkås och jag gillar färgglatt! :)
- Jag gillar att fota, men jag vet inte om jag tycker att jag är bra på det :P



- Jág är nog ganska bra på syslöjd! :) (tror jag)
- Haha, jag brukar nog sjunga! haha! ;) Eller så äter jag nog någon kaka eller två ;) :P <33


Jessica om FRÅGESTUND! :D <33:
Hej jag undrar:
1.Hur lång e du(jag är bara 142cm)
2.Vilka bloggar läser du?
3.Vilken bh-storlek har du?
4.Hur mycket väger du?
5.Vem är din favoritlärare på den skolan du går på?
6:Har ni språk i din skola i så fall vad har du?

Många lyckohälsningar till dig :-) <3

Svar: 1: Jag är runt 149-150 :)
          2:  Jag läser mina kompisars, fokis, ibland kissies, kenzas osv. :)
3: Haha, inga kommentarer ;) :P
4: runt 35 kg kanske :)
5: Det är kanske min mentor Suzana kanske, hon är jätte rolig! :)
6: Ja, vi har språk, jag har franska! :D <33

Ella om FRÅGESTUND! :D <33:
1. hur många läsare har du per dag?
2. vilket är det favorit redskap inom gymnastiken?
3. vilket prorgam gillar du mest?
4. är du kär?
5. kan intedu videoblogga mer?
puss puss <3

Svar: 1: Det är olika varje dag! :)
2: Det är nog band! :D
3: Jag gillar, boll, band, Tunnband och käglor! jag gillar alla! :D
4: Inte för tillfället om inte Ulrik Munther räknas! ;) :P
5:  Kan jag om ni vill det! :) <33
Puss på dig också Ella! :) <33

Hoppas ni fick svar på det ni ville! Hejdå! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0