Svar på frågestund del ll :D <33

Godmorgon! :)

Jag ska svara på lite frågor del ll av min frågestund! :D <33

Anonym om FRÅGESTUND! :D <33:
Funderar du på att sluta på rgn???????

Svar: Jag funderade på det men jag ska inte det nu! :)

Cathy om FRÅGESTUND! :D <33:
Hi Dica! I found your blog on google. I searched on a picture and your blog came up :) I saw this and I translated it, So I have a question for you to! :)

1: Can you speak english?
2: Which language do you speak? :)

Svar: Hi Cathy!
        1: Well, I have English in school but i'm not a pro! ;) 
        2: I speak Swedish! :D <33

Anonuäym om FRÅGESTUND! :D <33:
Ska du sluta på gympan???? :))

Svar: Nej jag ska inte sluta! :)


Lovisa om Min dag i bilder! :) <33:
Hejsan! Jätte fin blogg!! Jag har lite frågor till frågestunden!

1. Favvo mat?
2. Något du verkligen vill ha just nu?
3. Ska du börja på dans istället för RG?
4. Använder du BH?
5. Är du en väldigt tjejig typ?
6. Någon person som du känner (typ skolan) som du avgudar?
7. Är du kär?

Många kramar:)

Svar: 1: Lasange, tacos och kina mat! :D <33
         2: Jag vill ha en system-kamera! :D <33
         3: Jag funderade på det, men nej det ska jag inte :)
         4: Delar inte ut sån information!
         5: Jag är nog väldigt tjejig! ;)
         6: Hehe, jag avgudar nog ingen men jag  tycker folk är starka i sig själv, och det beundrar jag hos folk! :D <33






Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför svarar du inte på Lovisas fråga om du använder bh eller du kanske inte gör det...

2011-10-17 @ 17:23:41
Postat av: Lovisa

Ja , snälla svara för det står ju frågestund och då frågar jag men du svarar inte ?

2011-10-24 @ 18:36:05
Postat av: Sara

Hej , du har jätte fin blogg !

skulle bara vilja säga att du glömde svara på lovisas fråga , om du var kär ? :) jag e själv kär så det skulle vara kul och veta om du också e det ! :) <333

många kramar sara

2011-10-27 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0