Usch! :( <33

Hejsan!

Asså i helgen har det varit såå.... hemskt.

Det började med på lördagen när jag mådde dåligt på morgonen, asså jag var trött och så. Men i alla fall,,, så jag gick till träningen, och jag blev typ bara tröttare och tröttare, sedan la jag mig ner och vilade lite, och sedan typ en timme efter så spydde jag :S Så mina planer på kvällen vart inställda :( Blev sååå besviken! Sen dagen efter så skulle min syster täv¨la, så jag fick inte hänga med och kolla då! :( <33


Världens sämsta helg! <33 Aja, vi hörs efetr skolan! :D <33


Kommentarer
Postat av: Sofie

Anmäl dig gärna till dagens blogg på min blogg!

Kram! <3

sofieenderin.blogg.se

2011-10-30 @ 20:06:33
URL: http://sofieenderin.blogg.se/
Postat av: Isabella-en fotoblogg

nej vill inte göra länkbyte!

ett tips :ändra färg på bloggen ,den är väldigt "skrikig" !!

anmäl dig även till detta kram

http://isabellaakonradsdal.blogg.se/2011/november/anmal-dig-nu.html

2011-11-01 @ 13:16:01
URL: http://isabellaakonradsdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg! :)

Hoppas att det var du som vann!! För att kolla det går du in på den här sidan:

http://svettlukt.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



- Du får såklart en ny chans om du inte vann :D !



Kramkram , Bea! :)



2011-11-01 @ 14:34:03
Postat av: Anonym

Här kommer lite feedback till din blogg:

-Din bloggdesign är inte så fin blått och rosa är inte snyggt ihop och man borde inte ha det på en blogg.

-Din header har du haft länge och är tråkig.

-Uppdatera oftare vi vill se mer bilder på dig en på gubbar från google

-Om du ändrar på det här kommer din blogg bli mycket finare och du kommer få mycket mera läsare. Jag hoppas du lyssnar på råden för då blir din blogg mycket bättre.

Lycka till och hoppas det går bra för dig !!!!!!

2011-11-01 @ 22:34:26
Postat av: Anonym

Här kommer lite feedback till din blogg:

-Din bloggdesign är inte så fin blått och rosa är inte snyggt ihop och man borde inte ha det på en blogg.

-Din header har du haft länge och är tråkig.

-Uppdatera oftare vi vill se mer bilder på dig en på gubbar från google

-Om du ändrar på det här kommer din blogg bli mycket finare och du kommer få mycket mera läsare. Jag hoppas du lyssnar på råden för då blir din blogg mycket bättre.

Lycka till och hoppas det går bra för dig !!!!!!

2011-11-01 @ 22:35:16
Postat av: Anonym

Uppdater mera din blogg är inte rolig du skriver aldrig gör något t.ex. feedbaken var jätte bra att lyssna på läs inte bara utan ändra på det här för nu suger den lägg ner hela bloggen eller fixa den!!!!

2011-11-07 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0