Ska börja blogga igen! På hedersord! <33

Hejsan!

Nu har jag bestämt mig! Jag kan inte leva utan bloggen! ;) jag tänker börja blogga igen! Det har hänt så mycket nu sen sist jag bloggade, jag har varit lite upptaget med en överraskning som är helt och hållet hemligt tills i Oktober!

Om 3 dagar fyller jag 13! Det ska bli så himla kul! <3 Jag önskar mig detta:

1: Iphone 3/4 spelar ingen roll ifall det är 3:an eller 4:an :D



2: Systemkamera Nikon :)



3: One Piece!







Och mycket mer! Men jag orkar inte rabbla upp alla grejer!

I alla fall just nu kollar jag på TV, och sedan på dagen vid 10:30 ska jag till min kompis i Enhörna! :)
 Sedan ska jag nog hem och vila. Igår var jag i Stockholm och tränade hela dagen! Det var jätte skoj! Jag tog inte med mig min mobil den här gången för sist jag var i den hallen blev min mobil stulen!

I alla fall,,, vad ska ni göra idag då?? <333

Jag kommer göra inlägg cirka 3 gånger om dagen, minst 2 i alla fall tror jag.

På SO:n i skolan så ska vi göra 3 uppsatser tills på torsdag, det är "Om jag vore statsminister så skulle detta vara mina lagar" och "Hjälper strängare straff?" och den sista kommer jag inte ihåg jag har pappret så mitt rum. Jag har skrivit den enklaste än så länge: "Om jag vore statsminister..."

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, så vi hörs sen när jag kommit hem från Cornelia <333

Hejdå!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0