Vill ni hjälpa mig? :)

Godmorgon! :)

Har nu vaknat. Gud vad jag är trött! Jag har ont i halsen och huvudet :(

Jag kollar just nu på TV :D


Nu ska ni få chansen att hjälpa mig att välja ett tema på bloggen! Ni ska få skapa en helt ny design! :D

Ni skapar en "header" och skickar en bild på den till mig på [email protected] Det är adressen som ni kan maila mig på om det är något speciellt ni vill eller som detta att ni kan skicka till mig om ni har en idé. Vet vet, om jag väljer ditt bigrag kanske du får något som tack! :D <33


Ha det bra, bloggar mer sen! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0