Vann på UNO! ;) <33

Heej!

Idag så har det varit lite blåsigt men det har varit ganska varmt, +4! :)

Vi var uppe på toppen en gång idag, liften stannade 2 gånger på  vägen men annars gick det bra :) <33

Nu har vi precis spelat lite UNO och jag vann! ;) :P <33

Ikväll blir det pannkakor till middag och jag och cornelia lagar maten, mums! <3

Det är väldigt skönt här uppe, men jag vill inte bo här. Det finns ingen täckning, bara ibland, och det är 2 mil till närmsta stad + sjukus, så jag nöjer mig med att vara här på semester, men det är också väldigt tyst. För hemma så bor vi ungefär  vid en tågstation så man hör bilar och tåg hela tiden, det är så tyst här att man får ont i öronen ;) :P <33

Aja, vi hörs imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: FITspiration

Vill du gå ner i vikt, börja träna eller bara skaffa ett hälsosamt liv? Känner du att viljan finns men att motivationen tryter gång på gång?



http://fitspiration.blogg.se är en blogg som endast postar motiverande och inspirerande bilder samt tips för att få dig att nå dina mål!



:)

2012-03-01 @ 01:44:08
URL: http://fitspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0