fotografering <3

Hej igen!

Jag började känna mig lite bättrenu på dagen, så jag bestämde mig för att baka lite chokladbollar :)

Dom blev lite misslyckade, menmen...





Aja, dom smakade godare än vad de ser ut ;) :P <33

Nyss åkte pappa upp till fjällen med sina kompisar och kommer hem på söndag, och imorgon är jag ledig från skolan eftersom att jag åker upp till Örnsköldsvik någon gång på dagen, men Annie och Sofie! :)

Jag är lite pirrig, men vi har ju Therese med oss! (vår tränare), hon är jätte duktig på RG:




I alla fall, när Totte var ute på mattan så lekte jag lite med kameran :)












Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Googla " högerklicks skydd På blogg " så står de där om du klickar in på ngn sida :)

2012-03-22 @ 12:50:11
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej du glömde skriva vilken vara du skulle vilja vinna ;-)

2012-03-22 @ 15:00:56
URL: http://alicevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0