Melodifestivalen 2012 + Wilma.

Godmorgon alla morgonpigga!!

Ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt, men det är för att jag gick och la' mig vid typ halv 9 igår ;) (jag var helt slut).

Vad tyckte ni om andra chansen i melodifestivalen igår då? Jag såg inte vilka som gick vidare igår, så jag kollade på text TV idag. Dom som gick vidare var...





Top Cats är helt okej, dom blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den.
Men Torsten Flinck! asså, jag fattar inte grejen med hans låt "jag reser mig igen"?? Aja, här kommer bidragen som tävlade igår :)















Och + Top Cats och Torsten Flinck och revolutionsorkestern där längst upp i inlägget :) <33

Aja, jag hejar på:

Ulrik Munther.
 

Molly Sandén.


Danny Saucedo.


Loreen.


David Lindgren.


Idag ska jag i alla fall vara med Wilma :)

Vi hörs senare! <33

Kommentarer
Postat av: Lil bex'

Som ni kanske märkt har jag haft bloggpaus och undrar nu om ni vill att jag ska komma tillbaka eller tycker ni att jag ska sluta blogga ?

Puss / bex.

2012-03-04 @ 22:07:30
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Micki ( :

Hej(:

jag verkligen älskar din blogg och är kul att du har melodifestivalen sångerna på bloggen :--D kolla gärna in min blogg åxå♥ 1

2012-03-08 @ 18:46:22
URL: http://bymicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress? detta stannar självklart mellan oss: (publiceras ej)

Din blogg? jag vill se hur du lever ditt liv! :

Vad har du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0